ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

Moja čokoladna torta

Nikako nisam mogla da nađem recept za čokoladnu tortu kakva bi meni pasala,
pa sam smislila ovu tortu u kojoj sam spojila svoje omiljene namirnice:
čokoladu i narandžu. Izuzetno fina, aromatična i ukusna, a ipak jednostavna
torta.
Autor: harka

Sastojci 12 osobe
Kora:
4 jaja
100ml ulja
100ml mlijeka
200g brašna
100g šećera
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
naribana korica jedne narandže
2 kašike kakaoa
Premaz:
sok od dvije narandže
naribana korica jedne narandže
3 kašike vode
1 ravna kašika škrobnog brašna
Čokoladna krema:
200g tamne čokolade
250ml slatkog vrhnja
2 kašike šećera
Za ukrašavanje:
250ml slatkog vrhnja

Priprema
1. Kora: sve sastojke za koru izmiješati i ispeći u okruglom kalupu (24cm).
2. Premaz: staviti da prokuha sok od narandži i narandžina korica pa dodati izmiješano
škrobno brašno i vodu, te kuhati dok se ne zgusne. Ili koristite neki drugi način da
zgusnete sok, ali ja u tom trenutku nisam imala ništa bolje.
3. Čokoladna krema: zagrijati slatko vrhnje sa šećerom, ali ne smije prokuhati, skinuti sa
šporeta, pa dodati izlomljenu čokoladu, sačekati da čokolada omekša u vrhnju i dobro
izmiješati.
4. Finalni postupak: vruću koru premazati želeom od narandži (toplim ili hladnim), pa
preliti čokoladnom kremom (vrućom). Naravno, koru ostaviti u kalupu jer čokoladna
krema se stisne tek kad se ohladi. Hladnu tortu ukrasiti tučenim slatkim vrhnjem.

Posluživanje
Torta nije baš visoka pa se od ove količine može dobiti 12 komada.

0 komentari:

Objavi komentar