srijeda, 16. prosinca 2015.

NAJUKUSNIJI MUNCHMALLOW KOLAČ KOJI SAM PROBALA A TAJNA SE KRIJE U FANTASTIČNOJ KREMI


Jednostavan ,lagan i brz u pripremi .Mana,previše brzo nestane.
Sastojci:
Biskvit:

6 žumanjaka
12 kašika(ravnih) šećera
2 dl hladnog mlijeka
1 dl ulja
6 kašika(punih)120 g brašna
3 kašike kakaa
1/2 praška za pecivo
za šaum:
6 bjelanjaka
12 kašika šećera
4 kašika vode
10 kašika šećera
čokoladna glazura
100g čokolade za kuhanje
3 kašike vode
4 kašike ulja


Priprema:
Umutiti žumanjke sa šećerom.Tome dodati mlijeko ,ulje i još kakao, prašak za pecivo i brašno.Izliti u podmazan i brašnom posut pleh.Peći na 200 stepeni 15-20 minuta.
Umutiti čvrst snijeg od bjelanjaka.Ušpinovati 10 kašika šećera (vrhom punih)sa 4 kašika vode.Istučenim bjelanjcima dodamo 12 kašika šećera i dobro umutimo.Ušpinovani šećer lagano sipamo u snijeg i mutimo neprestano.Masa će povećati volumen pa je dobro da to radimo u velikoj zdjeli.
Biskvit izvadimo iz rerne i smanjimo temp na 130 stepeni.Dobijeni šaum ravnomjerno namažemo po biskvitu i vratimo u rernu još10 minuta.
Kolač izvadimo iz rerne i prelijemo čokoladnom glazurom.Odmah ga i režemo na kocke .
Napomena:
POšto je mnogim u šaumu puno šećera ja sam smanjila kako sada stoji u receptu .U orginalnom je bilo 15 u bjelanjke i 12 u špinovanje.Vi odlučite kako volite.Moji ukućani vole da im je dobro sladak pa im ja pravim po orginalnom receptu.Ako smanjujete šećer još i više nego što sam ja treba voditi računa da bi šaum mogao da “legne” tj ne znam kako bi izgledao sutradan.

NAJUKUSNIJI MUNCHMALLOW KOLAČ KOJI SAM PROBALA A TAJNA SE KRIJE U FANTASTIČNOJ KREMI

0 komentari:

Objavi komentar