ponedjeljak, 19. listopada 2015.

RECEPT MOJE MAJKE KOJI JE VIŠE NEGO FANTASTIČAN-KOLAČ SA JABUKAMA


Sastojci

Biskvit
4 jaja od koke grahe
4 bjelanjka od fila
150 g secera i kantica soli
4 kasike mekog brasna, pola praska za
pecivo
Fil (prvi)
5 jabuka srednje velicine
2 kasike secera i malo cimeta
Fil (drugi)
4 zumanjka
150 g secera
3 kasike ostrog brasna
1/2 l mlijeka i kila masnog sira

Priprema

1. Umutite 4 zumanjka sa secerom, dodajte brasno s pola praska za pecivo, te umijesajte
izmiksane sve bijelanjke i onih 4 iz fila! Stavite peci ko sto inace pecete biskvit!
2. 5 jabuka oguline i isjeckajte na kriske i stavite da se kuhaju s malo vode (samo do pola
jabuka nek bude voda), 2 kasike secera i malo cimeta. Kad su kuhane iscijediti ih od
vode, al vodu ne bacati, trebat ce vam za poskropiti biskvit!
3. Kad je biskvit pecen, lagano ga izbodite vilicom ili cak ko moja mama isarajte nozem
(ona je uvijek za drasticno :) i poskropite sa sokom tj vodom od jabuka! Jabuke dobro
izdrobiti vilicom ili drobilicom za krompir, te ih stavite na biskvit i stavite malo hladiti!
4. Umutiti za fil 4 zumanjka i secer, te dodati 3 zlice ostrog brasna. Staviti mlijeko da
kuha i prije nego prokuha umijesati jaja te mijesati dok se ne zgusne na laganoj vatri. U
vruce mozete dodati cca 50 g maslaca ako zelite malo jacu kremu, al to ne morate
cekati da se fil ohladi nego cim ga skinete s vatre, stavite malo maslaca! Kada se fil
ohladi premazati kolac i ostaviti ga da se hladi! Moze na to ici glazura od cokolade a i
ne mora, mama umuti samo malo cokolade u prahu s vodom i prelije preko kolaca :)

Ako zelite mozete staviti i slag kao sto sam ja :)
Posluživanje
Ovaj isti kolac mozete praviti i s visnjama, dole su vam prilozene fotke.... s tim da sam ja
ocijedila visnje iz tegle i s tim prelila topli biskvit, a visnje sam malo posecerila i izdinstala
al samo kratko i umijesala u fil! A sam biskvit mozete premazati s nekim djemom po izboru
pa na to staviti sok i jabuke. Napravila sam od 2 dcl vrhnja ganache kremu u koju sam
dodala 200 g cokolade i s tim prelila fil s visnjama, te na sve to stavila slag :) Mozda ne
izgleda reprezentativno ali je jako fino :) Mozete raditi i s mandarinama, ja sam u jabuke
dodala i mandarina, dunje, kako kad koje voce imate :)

0 komentari:

Objavi komentar