nedjelja, 14. lipnja 2015.

UKUSNA KLJUKUŠA-JEDNOSTAVNA ZA NAPRAVITI


Ima ovdje recepata za kljukušu, ali ovakvu ne vidjeh. Kako sam se udala, ostah
je željna jer je nekim čudom muž ne voli. Samo napravi facu i kaže - nemoj
matere ti. Djeca isto govorila - nemoj mama, a pojma nemaju šta je. Nedavno
sam je napravila i jednostavno stavila na sto i napravila usput i facu u stilu -
ma ko hoće - hoće, ko neće - eno mu frižider pa nek rovi po njemu. Pojeli sve,
hajd djeca,ali i on. Danas sam je napravila i prvenstveno recept poklanjam
Radilici, evo draga odgovora na pitanje ŠTA TI JE OVOOOO Jednostavno,
ukusno, jeftino. Može proći kao ručak, još ako prije ima i supica, e onda je
super. Uz jogurt, pavlaku, kajmak, salatu, ma super. U ovu kljukušu još po
receptu ide i izrendani luk, ali ga kod mene nema. Postoje varijacije da se
ubaci po vrhu malo komadića suhog mesa, sudžuke, ali ja ne stavljam. Kod
mene je strogo "solo".

Autor: neumorna


Sastojci 5 osobe

cca 2 kg oguljenog krompira
150 gr brašna
150 ml ulja
1 i još malo supene kašike vegete ili soli
po želji bibera
još malo ulja za podmazati pleh
malo putera

Priprema

1. Oguliti krompir. Izrendati na krupno rende ili ga ubaciti u sjecko (ja koristim
Tuperware) i usitniti ga. Meni je ovako bolje, jer onda bolje krcka. Krompir staviti u
veliku cjediljku i dobro isprati i ocijediti.
2. Prebaciti iz cjediljke u veću posudu, dodati vegetu, biber, ulje i dobro izmiješati. Na
kraju dodati brašno i sve opet dobro izmiješati. Najbolje je rukom. Možete dodati i
malo više brašna, po pravilu ide više, ali ja ne volim jer onda dobijem efekat tutkala,
bude mi previše ljepljivo. Ovako imam osjećaj da jedem pitu krompirušu samo bez
jufke.
3. Prije nego što počnete išta raditi, upalite rernu na 250 C i pleh pomastite uljem i stavite
u rernu da se dobro zagrije. Masu istresite na ugrijan pleh i rukom poravnajte da bude
ravno i ravnomjerno raspoređeno. Bit će hrskava i odozdo još bolje, a i neće se
zalijepiti za pleh. Meni je jednom pola ostalo na dnu, nisam mogla izvaditi.
4. Peći nekih pola sata na donjoj rešetki, pa dignuti na gornju i peći dok ne porumeni i
odozgo. Izvaditi pred kraj, uzeti komadić putera i premazati i opet vratiti u rernu.

Cijelo vrijeme je temperatura 250 C.
5. Ko voli, može je odozgo premazati pavlakom ili kajmakom komplet, pa sve opet vratiti
u rernu, tako je i neki običaj ovdje.
Posluživanje
Lukoljupcima napominjem da izrendaju glavicu-dvije luka unutra, kažu da je bolja. Pekla
sam u velikom plehu od rerne. Kljukuša je ukusnija što je tanja, tako da ne treba praviti u
manjem plehu,a količinu možete smanjiti. U suštini se ovo pravi odokativno, pod rukom
osjetite da vam ne bude previše "ljepljivo", u neke recepte ide više brašna, ali meni onda
bude gnjecavo i po meni to nije TO.

0 komentari:

Objavi komentar