ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

Punjeno pile


Pravi ukras blagdanskog stola. Tako je dekorativno, ukusno i fino da svi ostaju
bez teksta...

Autor: Pavloska


Sastojci
1 ( 1,5 kg. ) pile
3-4 zlice maslaca
1 zlicica vegete
1 zlicica aleve paprike
papar

Fil:
meso
1 poveca glavica luka
200 gr. zutog sira (kackavalja)
suhi vrganj (ili bilo koja sveza
gljiva, moze i sampinjon)
vegeta, papar

Palacinke:
2 jaja
700 ml. pola mleka, pola gazirane vode
5 zlica ulje
1/2 zlicice prasak za pecivo
brasno po potrebi

Priprema
1. Najpre treba da se pile isprazni od mesa jos dok je svezo. Dobro ga izmijte i pocnite od
donjeg dela ( od trticu :) ) malo se od pocetka posluzite ostrim nozicem a onda prstima
polako odvajajte kozicu od mesa. Slobodno stavite ruku izmedju koze i mesa i ici ce
lako. Treba da se izvadi celo sredisnje meso sem butkice i krilca. Oni ostaju sa kozom.
Kad dodjete do njih posluzite se opet nozem i presecite ih polako kako bi se ostalo meso
razdvojilo od njih.
2. Meso stavite da se dobro skuva;
3. Kozu premazite smesom koju ste napravili od mekog maslaca, vegeta, papra i alove
paprike.
4. Ispecite desetak palacinki ili po ovom receptu ili po nekom vasem.
5. Kada je meso skuvano, ocistite ga od kostiju i izmiksajte ga u blenderu.
6. Ja sam iskoristila suvi vrganj za fil, koji sam potopila u toplu vodu desetak min. a onda i
njega izmiksala ( stavila sam nekoliko saka ). Ako koristite svezu gljivu, onda nju
iseckajte.
7. Stavite iseckanog luka da se przi, pa kad se zacrveni, stavite izmiksano meso i gljive,
zacinite i sve malo proprzite. Sklonite sa vatre i naribajte sir unutra. S ovim filom filujte
palacinke.

8. Stavite pred vas prazno pile i punite ga palacinkama. Meni je ovaj put uslo unutra deset
palacinki, znaci sve je u zavisnosti od velicine pileta. Kada potrosite palacinke, kada je
pile popunjeno, sasijte otvor kuhinjskim koncem ( ja ga nisam imala pa sam ga sasila sa
obicnim :))) Isto, vezite i butkice da se ne bi rascerecile :))
9. Stavite pile na pek papirom oblozenom plehu i stavite ga u zagrijanu pecnicu na 180 C
da se ispece. Pecenje traje oko 1 sat manje vise, da dobro zarumeni. Kad je gotovo,
ostavite ga da se malo ohladi i polako ga prefrlite na sud na kojem cete ga sluziti.
Posluživanje
Htela sam da vam dobro objasnim, medjutim uopste nije komplicirano... Nisam slikala faze
a trebalo je... Planiram da ga opet pravim za Bozic pa cu onda i slikati postepeno... ili cu
potraziti internet stranicu na koju sam videla ideju... U svakom slucaju, slobodno pitajte
ako vas nesto zanima.

0 komentari:

Objavi komentar