utorak, 21. travnja 2015.

Ona je SMRŠALA 13 kg i riješila probleme s kožom kad je prestala jesti OVIH par namirnica!295


Majka četvero djece, čija je koža bila nečista kao kod pubertetlije, smršala je za četiri broja i postala catwalk model tako što je prestala jesti jaja i piti kafu.

Kirsty Huntley (32) borila se sa nizom simptoma od 2008. godine kada joj je dijagnosticiran Behčetov sindrom, neizlječivo stanje koje utječe na skoro svaki organ u tijelu.
Kao rezultat bolesti i njene akne su se pogoršale.

– Imala sam problematičnu kožu, a otkako mi je dijagnosticiran taj sindrom stanje s aknama se pogoršalo. Cijelo tijelo mi je bilo prekriveno-lice, ruke, bedra i prsa. Iako sam majka četvero djece, izgledala sam kao bubuljičava tinejdžerka.
Samopouzdanje joj je bilo tako nisko, da je jedva izlazila iz kuće.
– Došla sam do te tačke kad više nisam htjela izaći van i nekoga pogledati u oči. Moj posao make up artistice je ispaštao. Koža mi je izgledala tako loše da je nijedna šminka nije mogla pokriti. Bojala sam se da će ljudi gledati u mene i misliti ‘pa ni svoje akne ne može prikriti’.

Ljekari su joj propisivali različite lijekove i kreme, ali ništa nije imalo trajan učinak.
– Uvijek je bilo isto, akne bi nestale na par mjeseci, a onda bi se stanje bilo još i gore. Mnogi od tih tretmana imali su nuspojave, a s obzirom da ništa nije trajno pomagalo, nije bilo razloga ni da nastavljam s njima.
2013. godine vidjela je reklamu za alergijske testove, pa je napravila analizu.
Testovi su otkrili da je netolerantna na gluten pšenicu, kvasac, jaja i kafu. Odmah ih je izbacila iz ishrane.
Tokom sljedeća tri mjeseca stanje njene kože dramatično se poboljšalo, a bez ikakvog gladovanja smršala je 13 kilograma.
– O alergijama nikad nisam razmišljala. Mada zvuči glupo, nisam znala da utječu na kožu. Ljekari nikad nisu sugerirali da bi to mogao biti uzrok mojih problema s kožom.

Sa svojom čistom kožom i užim strukom, Kirsty je stekla novo samopouzdanje. U januaru ove godine je zapažena kad je objavila fotografije na kojima je pokazala svoje šminkerske vještine. Tada su je pozvali da radi kao model za punije.
– Ne shvaćamo kako smo lijeni i letargični kad jedemo pogrešnu hranu. Kada sam jednom izbacila iz ishrane ono što mi ne odgovara, osjećala sam se sjajno.
– Kako sam se riješila tih namirnica, tako su nestali i simptomi koji su me mučili. I sada imam obline koje volim, ali moje samopouzdanje se vratilo.
Izvor: Doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar