srijeda, 8. travnja 2015.

Baš je pogrešio: Najbolje pismo za razvod braka ikada


Pročitajte jedno od najneprijatnijih pisama koje je okončalo brak dug 7 godina! Nasmejaće vas do suza!

Draga moja,

Pišem ti ovo pismo kako bih ti rekao da te ostavljam zauvek. Bio sam ti dobar muž 7 godina, ali ove poslednje dve nedelje su bile pravi pakao. Tvoj šef me je zvao da mi kaže da si dala otkaz i to je bila poslednja kap koja je prelila čašu. Prošle nedelje si došla kući i nisi primetila da imam novu frizuru. Pripremio sam ti omiljeno jelo i dočekao sam te u svilenim boksericama, a ti si sve pojela za dva minuta i otišla si pravo u krevet pošto si odgledala sve sapunice na televiziji. Više mi ne govoriš da me voliš, ne želiš seks i ne radiš ništa da mi pokažeš da ti je stalo do mene. Ili me varaš ili me ne voliš… Šta god da je problem, više nije važno jer ja odlazim.


Tvoj bivši muž

P.S. Ne pokušavaj da me pronađeš. Tvoja sestra i ja se selimo. Uživaj u životu!

Kasnije tog dana, ona mu je odgovorila:

Dragi bivši mužu,

Popravio si mi dan ovim pismom. Tačno je da smo u braku 7 godina, ali ti više nisi ono što si bio. Gledam sapunice i serije, jer u njima glumci plaču i kukaju manje nego ti… Ali ne pomaže. Primetila sam da si se šišao prošle nedelje, ali mi je samo jedna stvar pala na pamet – izgleda baš kao devojka. Mama me je naučila da ne kažem ništa, osim ako nemam da kažem nešto lepo, pa sam odlučila da ćutim. Što se tiče mog omiljenog obroka, mora da si ga pomešao sa jelom moje sestre, jer sam prestala da jedem to pre 7 godina. Za tvojim svilenim, novim boksericama sam se okrenula, ali samo zbog jednog razloga: na njima je visila cena 49.99 dolara, što me je iznenadilo, jer je sestra dan ranije pozajmila od mene 50 dolara.

Posle svega toga, ja te volim i mislila sam da možemo da rešimo naše probleme. Dobila sam na nagradnoj igri 10 miliona dolara. Zato sam dala otkaz. Kupila sam dve karte za Jamajku, ali kada sam došla kući nije te bilo. Valjda se sve dešava sa razlogom…

Nadam se da ćeš uživati u životu. Advokat mi je rekao da zbog pisma koje si napisao nećeš dobiti ni pare.

0 komentari:

Objavi komentar