utorak, 31. ožujka 2015.

Kasandra torta


Sastojci:

Kore:

30 dkg secera
10 dkg kokosa
10 dkg ribane cokolade
10 dkg mlevenih lesnjaka
6 kasika brasna
12 belanaca


Fil:
12 zumanaca
20 dkg secera
4 vrecice pudinga od vanilije
1 litra mleka
20 dkg margarina sa okusom mentola
5 nasjeckanih bananko cokoladica
10 dkg otopljene cokolade
10 dkg mlevenih lesnjaka

1 Kora:
Izraditi cvrst sneg od 4 belancaa, dodati 10 dkg secera, 10 dkg kokosa, 2 kasike brasna, peci koricu na 180 stepeni…
2 Kora:
Izraditi cvrst sneg od 4 belanca, dodati 10 dkg secera, 10 dkg ribane cokolade, 2 kasike brasna, peci
3 Kora:
Izraditi cvrst sneg od 4 belanca, dodati 10 dkg secera, 10 dkg mlevenih lesnjaka ili oraha, 2 kasike brasna, peci

Fil:
Izraditi 12 zumanaca i 20 dkg secera, dodati 4 pudinga od vanilije i sve dobro izmjesati i ukuhati u 1 litri mleka
U ohladjen fil dodati 20 dkg izradjenog margarina

FIL PODELITI NA TRI DELA:
1.dio – dodati 5 naseckanih bananko cokoladica
2.dio – dodati 10 dkg istopljene cokolade
3.dio – dodati 10 dkg lesnjaka ili oraha

SLAGANJE:
1.kora, 1.fil
2.kora, 2.fil
3.kora, 3.fil

Dekorisati po zelji ja sam dekorisala tortu sa 250 ml slatke pavlake za gore i tanak sloj okolo, istopila sam 300 gr bele cokolade, u 50 gr cokolade sam dodala crvene prehrambene boje, isarala sam papir za pecenje koji je vec bio odsecen na visinu torte, stavila sam u frizider da se to stegne, preko toga sam izlila belu topljenu cokoladu,ostavila malo da se stvrdne i sekla plocice. Stavite to u frizider da se cokolada skroz stegne i onda skidajte plocice i lepite oko torte….

0 komentari:

Objavi komentar