utorak, 31. ožujka 2015.

KINDER OBLATNE KOJE SU GOTOVE ZA SVEGA 20 MINUTA

Sastojci

Potrebno je:
 3 lista većih oblandi
 800gr šećera
 2dcl vode
 250gr margarina

 600gr mleka u prahu
 100gr crne čokolade
Priprema

Umutiti mikserom margarin i mleko u prahu.Šećer i vodu ušpinovati da bude gusto i muteći polako dodavati u umućen margarin i mleko u prahu. Dobro umutiti, podeliti na dva dela u jedan deo dodati 100gr otopljene čokolade.Masu prohladiti i staviti masu sa čokoladom na list oblande, preko mase opet list oblande, pa bela masa pa list oblande. Pritisnuti nečim teškim i ostaviti preko noći da se ohlade.

4 komentara:

  1. OVO MI ZVUCI JEDNOSTAVNO MORAM PROBATI

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se super uspinovao šećer , samo mi je ful cini mi se bio redji malo mi je iscureo. ..Valjda ce se stegnuti...

    OdgovoriIzbriši
  3. rekla sam mami da ne pravi oblatne al tvrdoglavo je to

    OdgovoriIzbriši