petak, 18. prosinca 2015.

Evo kako da brzo skinete 5 kg za samo 7 dana i za praznike stanete u omiljenu odjeću!


Američki doktor, John R. Christopher važio je za dobrog poznavaoca biljnih lijekova. Često je svojim pacijentima savjetovao peršun kao lijek za bubrežne bolesti, prenosi aura.ba.

Peršun je odličan saveznik u borbi protiv urinarnih problema, bubrežnih oboljenja i jak diuretik.

Kao lijek može se koristiti korijen i listovi peršuna.

Njegova količina u jelima je uvijek mala, zato nije dovoljna da pokrene izlučivanje nagomilane tečnosti iz tijela.

Negdje sam pročitala odličan  recept kojim sam  sasvim jednostavno izgubila 5 kg za samo 7 dana.

U ključalu vodu (oko litar) dodajte 5 velikih kašika isjeckanog peršuna. Tečnost pustite da odstoji oko dvadesetak minuta, nakon toga čaj možete procijediti ili piti zajedno sa isjeckanim peršunom.

Za čaj od peršuna sam se odlučila zbog problema sa bubrezima. Svi savjetuju uvin čaj kod ovih tegoba. Od uvinog čaja sam osjetila poboljšanje, ali tečnost je ostajala u tijelu. Odlučila sam uvin čaj zamijeniti sa peršunovim, te tako došla do svojih rezultata.

Također, doktori kažu da urinom izbacujemo otrove, bakterije i druge štetne tvari.

Za peršun je naučno dokazano da je odličan diuretik, uz to je i jak antioksidant.

Konzumiranje čaja od peršuna je preporučljivo, ali nikako ne smijete preterivati s ovim čajem, do pola litra na dan.

Znam da ovo nije extra način da dobijem na vagi manje,  međutim, čaj je zdrav ali i dobro dođe kada želim obući svoju omiljenu haljinu pa onih 5 dodatnih kilograma smetaju, tj. nepotrebni  toksini u organizmu.

0 komentari:

Objavi komentar