petak, 26. lipnja 2015.

BRESKVICE SA ČOKOLADOM TOPE SE U USTIMA


Najmekše breskvice koje sam probala, ali i prve koje sam pravila u životu!! Ove su sa čokoladnom kremom i vjerujte mi, tope se u ustima… ako mi ne vjerujete na riječ, onda ih isprobajte

SASTOJCI
ZA BRESKVICE
• 500 g glatkog brašna
• 2 vrećice praška za pecivo
• 4 jaja
• 60 g šećera
• 2 vrećice vanilin šećera
• 1,5 dl ulja
• 0,5 dl mlijeka
• naribana korica 1 limuna

ZA KREMU OD ČOKOLADE
• 400 g čokolade za kuhanje
• 300 g slatkog vrhnja (minimum 30% mm)
• 0,5 dl medice

ZA IZRADU
• 1 bočica ekstrakta od jagode
• 1 bočica ekstrakta od kruške
• 1 dl vode za svaki ekstrakt
• šećer za valjanje breskvica





PRIPREMA
BRESKVICE
Zamjesite tijesto od navedenih sastojaka za breskvice!! Rukama od tijesta oblikujte kuglice.
Lim za pečenje obložite papirom za pečenje.Zagrijte pećnicu na 200°C. Kuglice tijesta poslažite po papiru za pečenje.Lagano ih pritisnite dlanom. Stavite ih peći na temperaturu od 200°C oko 10 minuta.
Pečene kuglice izvadite iz pećnice i ostavite sa strane neka se hlade na sobnoj temperaturi. Ohlađenim polutkama malo izdubite sredinu kružnim pokretom žličice ili noža. Izdubljene ostatke fino sameljite u slatke mrvice i sačuvajte za kremu.

KREMA OD ČOKOLADE
Čokoladu narežite na što sitnije komade. Vrhnje stavite u posudu. Posudu stavite na vatru i neka se zagrijava do točke vrenja. U njega dodajte čokoladu. Mješajte dok se čokolada ne rastopi i dok ne dobijete glatku polutekuću smjesu. Toj smjesi dodajte medicu i slatke mrvice. Mješajte dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Posudu s kremom ostavite sa strane, na sobnoj temperaturi, neka se krema stisne.

IZRADA
Ohlađene izdubljene polutke napunite kremom. po dvije polutke spojite u breskvicu. U posudice ulijte hladnu vodu. U jednu dodajte ekstrakt od jagode, a u drugi ekstrakt od kruške. Dobivene breskvice, lagano, vrlo kratko vrijeme umočite u pripremljene tekućine, prvo jednu polovicu, zatim drugu. Nemojte cijele umočiti, već samo tijesto. Tako namočene uvaljajte u šećer.

POSLUZIVANJE
Recept je iz Ljetne kuharice od “Večernjeg lista”…
Ja sam ga morala malo doraditi jer su prve breskvice pravljene po orginal receptu, završile u kanti za smeće.!!
Nisam našla ekstrakt od kruške pa sam kupila od marelice, a isto tako nemam medicu pa sam stavila orahovac.

0 komentari:

Objavi komentar