nedjelja, 12. travnja 2015.

BRZI KOLAČ SA VRHNJEM TAKO MOĆAN TAKO SOČAN


Sastojci

biskvit
5 jaja
25 dkg šećera
1 dcl ulja
1 dcl vruće vode
25 dkg brašna
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
2 žlice kakaa



fil
2 pudinga od čokolade
1 l mlijeka
6 žlica šećera

preljev
4 kisela vrhnja (20%m.m.)
5 žlica šećera
4 vanilin šećera

Priprema
1. izmutiti bijelanjke, šećer, žumanjkei vanilin šećer.... dodati ulje i vodu, te brašno i
prašak za pecivo...
2. namazati tepsiju i posuti brašnom, tepsija treba biti malo dublja..... velićina tepsije
otprilike 25x35.... u među vremenu skuhati puding....
3. pola tjesta istresti u tepsiju, a u drugu polovicu dodati kakao i dobro izmješati.....sada
taj smeđi dio tjesta žlicom stavljati po žutom tjestu ....baš kao što je pokazano na
slici....
4. još vruć puding stavljati na biskvit na isti način kao i smeđi dio tjesta..... tek sada se
stavlja peći....
5. dok se kolač peće izmješati vrhnje, vanilin šećer i šećer.....
6. odmah na vruć kolač istresi preljev i izravnaj ga po kolaču.....
Posluživanje
kolač pusti da se ohladi te ga preko noći ostavi u frižideru..... kolač služi hladan i vjerujte
nećete se pokajati ako ga napravite..... kada sam ga ja prvi puta pravila nabrzinu se pojeo
a ono još zanimljivije sve je zanimalo kako je puding završio dolje..... DOBAR TEK

3 komentara:

  1. Mogu li umjesto vrhnja koristiti jogurt

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne,bas ide pavlaka...jer reba da bude gusto..evo upravo mi se rashladio..pre podne ga napravila..ali sam ja u testo pobacala shaku visanja...kolac je savrse...lak ..jeftin i veoma ukusan..

      Izbriši