četvrtak, 26. veljače 2015.

Napolitanka torta



Sastojci i priprema:

Ovo je zaista fantastična, kremasta torta koja pre svega jako, jako brzo se pravi a ukus je mmmmmmm…..Ovu torticu kada sam završila i stavila u frižider samo je jedno 3 h odstojala i vec sam ju sekla, vidi se to i po preseku gornje kremice, vi obavezno tortu ostavite duže u frižideru (najbolje preko noći) da se svi ukusi stope….Ja sam torticu ukrasila malenim srcima od fondana…Ovu tortu ću sigurno uskoro ponoviti, receptić sam pronašla na blogu ,,Moje grne,, zavirite kod Gage, verujte oduševićete se….Jedina mala razlika u mom receptu je u tome što kod Gage u tortu ide 500 gr margarina i 500 gr šećera u prahu, ja sam to sve prepolovila i dodala 250 gr margarina a i šećera….



Korica:

8 belanaca
8 kašika šećera
10 kašika mlevenih oraha
 2 kašike brašna
Umutiti mikserom belanca sa šećerom, dodati orahe i brašno, sve lagano izmešati sa varjačom,testo istresti u podmazanu i brašnom posutu tepsiju dimenzije 30*28 cm(MOZETE I MALO MANJU,VI PRILAGODITE VAMA), ispeći koru. Peci koru na 180 C.


Fil:

Umutiti 8 žumanaca sa 8 kašika šećera. U tu masu dodati 4 kesice pudinga od vanile, promešati mikserom da se sjedini i ne budu grudvice (AKO VAM BUDE JAKO GUSTO UZMITE MALO MLEKA OD ONIH 1,300 ml) pa skuvati u 1,300 ml mleka.
Ostaviti da se fil ohladi. Posebno umutiti 250 gr margarina sa 250 gr šećera u prahu. Masu od pudinga i žumanaca sjediniti sa margarinom.
Fil podeliti na dva dela.
U prvi deo dodati 300 gr rendanih napolitanki od lešnika (zamrznuti ih predhodno, onda se lakše rendaju).
U drugi deo dodati 150 gr otopljene čokolade.

Filovanje:

kora
prvi fil
drugi fil
umućeni šlag
( 2-3 KESICE ŠLAGA ILI MOZETE UKRASITI SA UMUCENOM SLATKOM PAVLAKOM)

Prijatno!

Izvor:(tortekolaci.com)

0 komentari:

Objavi komentar