ponedjeljak, 16. veljače 2015.

BRZO I UKUSNO PECIVO GOTOVO ZA 20 MINUTA


Jako brzo i ukusno punjeno pecivo. Recept sam pronasla u jednoj staroj kuharici s tim da sam ga malo izmijenila. Ove zalogaje pripremam na veliko zadovoljstvo moje djece i prijatelja kojima se jako svidja, tako da u startu pripremam duplu mjeru.:)

Sastojci:

Tijesto:

300 g svijezeg sira (ja stavljam zrnati svijezi sir)
8 zlica mlijeka
2 jaja
10 zlica ulja
400 g brasna
100 g kukuruznog brasna
1 1/2 vrecica praska za pecivo
soli po ukusu (ja stavljam manje jer je sir koji stavljam vec slan )



Nadjev:

Na izrezane kvadrate stavljajte sir i sunku te savijte u obliku valjka.
Rubove malo pritisnite, polozite tako priredjeno tijesto na pek papir, premazite mlijekom i stavite da se pece. Pecite u predhodno zagrijanoj pecnoci na 200-220 stepeni oko 10-15 minuta.

Posluživanje:

Ribani sir i purecu sunku mozete zamijeniti i listovima tanko narezane sunke i sira, tako da stavljate komadic sunke a na njega komadic sira i savijete u obliku valjka.


Izvor: www.coolinarika.com

1 komentar: