utorak, 31. ožujka 2015.

Prolecne snite - svaki zalogaj se topi u ustima !!


Prolecne snite - svaki zalogaj se topi u ustima !!

Sastojci

korice
4 jaja
200 gr secera
200 gr brasna
100 gr ulja
kesica praska za pecivo
100 gr mleka
2 kasike kakao


fil
pola litra mleka
5 kasika brasna
8 kasika secera
150 gr margarina
i jos...
malo dzema...

Priprema

Umutiti belanca dodajuci secer, zatim dodati zumanca i na kraju ulje. Ostaviti ovu smesu jedan sat da odstoji. Negde na sobnoj temperaturi.

Zatim dodati 100 gr mleka, brasno i pzp. Pola smese peci odmah a u ostatak dodati kakao i ispeci drugu koru.
Ja sam pekla u plehu velicine 36x28 cm.

Peci u nauljenom plehu, u prethodno zagrejanoj rerni.

Kada se korice ohlade, obe iseci po duzini, tako da dobijemo 4 uske a duge korice.

Svaku premazati tankim slojem nekog dzema, po izboru.

Za fil pomesati secer i brasno sa malo mleka, da se dobije glatka pasta, pa to dodati u ostatak mleka i skuvati na pari.Kada se ohladi, dodati margarin.

Staviti na tacnu prvo zutu koru, pa fil, pa braon koru, fil, zutu koru, fil i na vrhu braon koru.Ja sam odozgo premazala istim filom i ukrasila kakaom, a vi mozete staviti i slag ako volite da ukrasavate spricem...Ako hocete da ukrasite kao ja, neka kolac prenoci u frizideru da se fil stegne, pa tek onda sarati.

Seci na uske tanke snite.

0 komentari:

Objavi komentar